Wikov Sázavan

Společnost Wikov Sázavan se věnuje výrobě jednoúčelových strojů, tvarovým pálením plechů a CNC obráběním.

Odvětví: strojírenství
Obsah činnosti: zakázková výroba strojů, zařízení a dílců dle vlastní konstrukce nebo dodané dokumentace
Počet uživatelů softwaru: 40 uživatelů

Důvody zavedení Dialog 3000Skylla:

Naše firma je aktivním uživatelem systému Dialog již od roku 1995- tehdy ještě Dialog 2000C. Za tuto dlouhou dobu jsme se se systémem jak se říká „našli“. Ač během času došlo i k tendencím na změnu systému, Dialog nakonec zvítězil. Program se neustále vyvíjel a my měli možnost posoudit jeho zlepšování a přínos pro efektivitu práce našich uživatelů jednotlivých modulů. Ucelený přehled o výrobě, prodeji i nákupu a v neposlední řadě mzdách – to byl a je hlavní důvod pro používání Dialogu. Jeho současná podoba – Dialog 3000Skylla – je proto pro nás lehce srozumitelná a sžívání s novým prostředím tak proběhlo snadněji a jen s minimem výhrad.

Implementace:

Aktivně využíváme moduly Řízení výroby, Nákup a prodej, Mzdy a personalistika, Finanční komplex. Jedná se o ucelený soubor informací a dat o firmě, který nám v této formě plně vyhovuje.

Jaký je z vašeho pohledu přínos ERP systému Dialog 3000Skylla?

Jak již bylo řečeno – návaznost a hlavně provázanost jednotlivých modulů, ušetří spousty času, papírů a hlavně ulehčí práci uživateli, který modul využívá. Pokud ho samozřejmě využívá správně. To je jediný střípek ze skládačky, který občas vypadne. Ale, zaškolováním uživatelů a jejich aktivním přístupem ke zdokonalování sebe sama i k dobré až výborné znalosti programu, i tyto střípky zapadnou tam kam mají.

Splnilo nasazené řešení vaše vstupní očekávání?

„Vzhledem k tak dlouhé době používání systému, kdy jsme byli přímými účastníky jeho změn a vývoje…ano, jsme spokojeni. Pokud už jsou požadavky uživatelů na drobné úpravy, tak říkajíc na tělo, je nastavena velmi dobrá spolupráce s konzultanty, techniky i programátory. A to bereme také jako velké plus. Komunikace je rychlá a vždy vede ku prospěchu věci, ať už je to úprava, oprava nebo jen drobná rada po telefonu.“ Jitka Dorogiová